Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

piątek, 3 czerwca 2016

O tym jak Elvis, Daniel i Sosi zamieszkali w Wasi



Było ich trzech: Elvis, Daniel i Sosi. Poznali się na ulicy, trzymali ze sobą. Byli inni - nie wąchali terokalu, nie palili marihuany. Nie zażywali żadnych narkotyków. Pozostali nie wierzyli, zapraszali, proponowali.
- Nigdy nie miałem ochoty spróbować. Wiedziałem, że to złe. Zresztą, wszyscy tak mówili - wspomina Elvis.
Któregoś razu pojechali na plażę, żeby się wykąpać i spotkali chłopaków z Wasi. Sosi ich znał, bo kiedyś tam mieszkał. Ci z Wasi powiedzieli, że w czwartki jest dzień otwarty- każdy może przyjść, umyć się , pobawić, zjeść, odpocząć. I jakiś czas później Elvis, Daniel i Sosi zamieszkali w Wasi.

[Beata Szady, Ulica mnie woła. Życiorysy z Limy, Czarne, seria: reportaż, Wołowiec 2016, str. 119]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.