Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

sobota, 4 sierpnia 2012

Knurek

Od pewnego czasu mieszka ze mną nietypowe stworzenie. Przyjechało do mnie z Żor. Znaczy się zostało przywiezione przez Miłkę. Zapakowane toto było w czerwonego cukiereczka. Jak odwinęłam papierek to... No sami popatrzcie czy nie jest uroczy?



 To urocze toto wygląda mi na knurka, choć mam pewne zastrzeżenia co do ojca, wydaje mi się, że był królikiem...
Na razie ma tymczasowe imię- Knurek Kornel, ale jeszcze imię się nie przylepiło, więc chętnie skorzystam z Waszych propozycji.

16 komentarzy:

  1. Jaaaki uroczy :) Ale cholera wie, co on za jeden. Może to nie uszy, tylko rogi? Wtedy byłby knurko-jelonkiem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Toż to wygląda jak głowa osła xD
    Jak ja do Ciebie przyjadę to będziesz miała do kolekcji jeszcze nową zakopiańską współlokatorkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Toż to się karotenu objadło :-)) może niech się zowie marchewa? :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. knurek marchewa? hmmmmw sumie on podobny do mnie...ja też marchewa :)

      Usuń
  4. Ja nie wiem. Mi to wygląda na głowę z nogami. Ale jakiego stwora to głowa jest to nie mam pojęcia:)Muszę się sympatycznej głowie przyjrzeć dokładnie.
    Buziaczki i do uściskania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty wiesz, że on się do Eugenii podwalał?! Musiałam ich rozdzielić, bo nie wiem jak to by się skończyło :)

      Usuń
    2. Chociaż połączenie głowy z nogami z zilafką może być ciekawe. Takie krótkie nóżki, dłuuuga szyja i głowa. Widzisz to?:)
      A propo żyraf to dziś po 16 pan redaktor w Trójce powiedział, że w łódzkim zoo wszyscy czekają na narodziny kilku małych żyrafek i że na panie żyrafy czeka PAN ŻYRAF! gdybym nie jechała na rowerze padłabym ze śmiechu:))

      Usuń
    3. O Matko! Wyobrażam to sobie :)
      A ja też to słyszałam o Panu Żyrafie :) i też lałam :)

      Usuń
  5. Cudy ten stworek:) I jakoś tak pasuje mi imię Zygmuś:) sama nie wiem dlaczego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooooo, baardzo mi się podoba. będzie Zygmuś :) Dzięuję :)

      Usuń
  6. Tak Zygmuś do niego pasuje jak ulał!:)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.