Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

czwartek, 22 maja 2014

Garstka informacji i podziękowania

Moi Kochani, to ja może od podziękowań zacznę. 
Tak sobie zerkam na statystyki odwiedzin mojego kącika i patrzę, a tu już ponad 200 tys. Dziękuję Wam, że mnie odwiedzacie, choć zdaję sobie sprawę z tego, że chyba większość z Was odwiedza tutaj Oskara :). On też dziękuje i się uśmiecha- o taaak:
A tymczasem... Dzisiaj rozpoczęły się Warszawskie Targi Książki i tradycyjnie ogłoszono nominacje do Nike. Trochę się zdenerwowałam, bo nie ma wśród nominowanych Angeliki Kuźniak z jej rewelacyjną "Papuszą", a przecież tak była wychwalana w recenzjach! Zabrakło mi też Kąckiego i Chomątowskiej, a zdziwiło, że nie ma Tochmana. 
Cieszę się natomiast, że w dwudziestce znalazł się mój ukochany Karpowicz. Za niego trzymam kciuki najmocniej, ale jak Pilch wygra albo Rejmer to też się nie pogniewam. A poniżej dwudziestka nomonowanych:

1. Justyna Bargielska "Małe lisy" (Czarne, Wołowiec)
2. Brygida Helbig "Niebko" (W.A.B., Warszawa)
3. Ignacy Karpowicz "ości" (Wydawnictwo Literackie, Kraków)
4. Wiesław Myśliwski "Ostatnie rozdanie" (Znak, Kraków)
5. Łukasz Orbitowski "Szczęśliwa ziemia" (Sine Qua Non, Kraków)
6. Jerzy Pilch "Wiele demonów" (Wielka Litera, Warszawa)
7. Paweł Potoroczyn "Ludzka rzecz" (W.A.B., Warszawa)
8. Patrycja Pustkowiak "Nocne zwierzęta" (W.A.B., Warszawa) 

9. Wojciech Bonowicz "Echa" (Biuro Literackie, Wrocław)  
10. Darek Foks "Rozmowy z głuchym psem" (Dom Literatury w Łodzi, Stowarzyszenie Pisarzy Polskich Oddział w Łodzi)  
11. Szymon Słomczyński "Nadjeżdża" (Biuro Literackie, Wrocław)  
12. Xawery Stańczyk "Skarb piratów" (Lampa i Iskra Boża, Warszawa)  
13. Marcin Świetlicki "Jeden" (EMG, Kraków) 
14. Wacław Radziwinowicz "Gogol w czasach Google'a" (Agora, Warszawa) 
 15. Małgorzata Rejmer "Bukareszt. Kurz i krew" (Czarne, Wołowiec)  
16. Ziemowit Szczerek "Przyjdzie Mordor i nas zje, czyli tajna historia Słowian" (Korporacja Ha!art, Kraków) 
17. Andrzej Stasiuk "Nie ma ekspresów przy żółtych drogach" (Czarne, Wołowiec) 18. Piotr Szarota "Wiedeń 1913" (słowo/obraz terytoria, Gdańsk) 
19. Karol Modzelewski "Zajeździmy kobyłę historii. Wyznania poobijanego jeźdźca" (Iskry, Warszawa) 
20. Jerzy Pilch "Drugi dziennik" (Wydawnictwo Literackie, Kraków)  

A ja już się pakuję i wyjeżdżam do stolicy. Już nóżkami przebieram z radości, bo się z niektórymi z Was spotkam. I tak naprawdę chyba bym się nie zdecydowała na wyjazd na Targi, gdyby nie Kasia z Notatek Coolturalnych. Jak się dowiedziałam, że przyjeżdża i w końcu będzie okazja, by się poznać, to zarezerwowałam bilet i urlop w pracy zaklepałam. Nooooo. Taaak się cieszę, że chyba dzisiaj nie zasnę. :)
Do miłego...
A po Targach będę piec murzynka. Ktoś się skusi?


4 komentarze:

  1. Mogę Cię zapytać czym jedziesz do Wawy i ile Cię to kosztuje? (pytam bo mam powód ^^ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PolskimBusem. bilety kupowałam juz miesiąc temu. W jedną stronę 20 zł. A coooo?

      Usuń
    2. A bo 5 czerwca gra w Wawie mój ulubiony zespół japoński i się zastanawiam jak najtaniej i najwygodniej dojechać. Tylko, że na 5 czerwca bilety są po 35 zł a powrót 6 po 40 zł.

      Usuń
  2. Wpadaj jutro na spotkanie blogersko-czytelniczo-autorskie! Kicia Kocia, ul. Garibaldiego 5A, od godziny 17:00 :) Kasia też będzie!

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.