Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

czwartek, 1 sierpnia 2013

Konkurs poetycki i piękne słowo na "u"



Znacie to najpiękniejsze słowo, które zaczyna się na „u" ? URLOOOOPIK! Aż się chce śpiewać wniebogłooosy!


Ostatnio miałam dużo zawirowań, mało czasu i wiele przemyśleń. Ciężki to był okres. Rozstałam się z Wojtkiem i to w niezbyt miłych okolicznościach. Poza tym mam już dość pracy, tych ludzi, którzy wiecznie czegoś chcą: pani Madziu to, pani Madziu tamto, a ja potrzebuję po prostu świętego spokoju. Odpoczywania sztucznego chcę. No i od dziś przez dwa tygodnie laaaaba :)

Zaczyna się przyjazdem moich kochanych Pand (czytajcie: Rodziców). Mam zamiar powitać ich sernikiem i lodami :). Sernik to mój debiut i mam zamiar jutro go upiec. Wiecie, bo jak mi nie wyjdzie to do soboty zawsze zdążę jeszcze kupić sernik w sklepie :).

A w środę wybywam do Grodu Kraka, do Pomarańczowej Pieczary odwiedzić znajomych, za którymi bardzo się stęskniłam. W planach jest wizyta u Wisławy Szymborskiej i Andrzeja Bursy, zwiedzanie Kazimierza, Krupniczej i jeszcze kilku pięknych miejsc. Planuję również pojechać do Oświęcimia, ale już na samą myśl robi mi się niewygodnie emocjonalnie.

Trochę też odpocznę od neta, więc jeszcze przed wyjazdem się z Wami pożegnam :).

A na koniec wiadomości literackie.

Biuro Literackie już po raz dziewiąty zaprasza poetów, którzy są przed debiutem do wzięcia udziału w Połowie. Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać 13 wierszy korzystając z aplikacji znajdującej się na stronie Biura. Wszelkie informacje dotyczące projektu i składania zgłoszeń znajdziecie TUTAJ.

Jutro już ostatni raz idę na spotkanie w ramach Miesiąca Spotkań Autorskich. Bohaterem wieczoru będzie Hubert Klimko-Dobrzaniecki. Jestem bardzo ciekawa tego autora, tym bardziej, że pochodzi z Bielawy, miasta, które jest niedaleko moich rodzinnych stron. 

4 komentarze:

  1. Życzę udanego odpoczynku.
    Tylko dlaczego akurat "pandy"... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Bo my taka rodzinka pand, takich grubiutkich misiów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no rodzina pand mnie rozwaliła i rozczuliła. Ściskam wszystkich na odległość. Uwielbiam pandy!

    Taaak urlop. Ja jeszcze tydzień i pierwszy urlopowy secik. Oby pogoda była z czasem urlopowym kompatybilna.
    Wypocznij kochana, zresetuj się, wszak jest po czym. To dobry czas na urlop, na odcięcie się od codzienności. To jest ten czas i to jest TWÓJ czas:)
    Buziakuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niom,dziękuję Ci Kochana, ściskam Was oboje

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.