Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 14 lipca 2013

Miesiąc Spotkań Autorskich-Krzysztof Varga

Dziś jeden za najpopularniejszych polskich pisarzy-Krzysztof Varga. Jak to powiedział na wstępie prowadzący spotkanie Leszek Budrewicz-autor, który był nominowany do wszystkich nagród literackich i zawsze lądował na drugim miejscu. Varga pisze nie tylko powieści, co tydzień w "Dużym Formacie" ukazują się jego felietony. Niedawno Agora wydała zbiór tych tekstów pt. "Polska mistrzem Polski". To właśnie z niego dzisiaj zaproszony gość przeczytał dwa felietony. Pierwszy z nich był dość ryzykowną decyzją-tekst dotyczył prof. Zygmunta Baumana, wokół którego teraz toczy się zażarta dyskusja dotycząca jego współpracy z KBW. Drugi tekst to spisane wrażenia po obejrzeniu polskich komedii "Kac Wawa" i "Wyjazd integracyjny". Pomiędzy jednym a drugim czytaniem dyskusja o kondycji polskiego czytelnictwa, filmu i kultury.

Krzysztof Varga o wszystkożerności:
Jestem kimś, kto konsumuje kulturę. Jestem wszystkożercą. Nasza rzeczywistość polega na tym, by obmacywać wszystko.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.