Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Strachy na Lachy - nowa płyta

Tak, tak, Strachy na Lachy szykują na luty premierę swojej nowej płyty "!TO!". Zapowiada się smakowicie. Kilka utworów już pojawiało się na koncertach, a teraz Strachy nagrały drugi teledysk promujący płytkę. No to słuchamy :)
I jak Wam się podoba? A premiera płyty 09.02.2013 roku. dla tych, co chcą się spotkać z zespołem we Wrocławiu zapraszam do Empiku w Renomie 11.02.2013 roku. A jeśli ktoś nie będzie miał wtedy czasu, to już 15.03.2013 roku w Alibi będzie koncert Strachów i Hurtu. No tego nie można opuścić. Będzie imprezka jak się patrzy, bo Hurty też wydają nowa, zupełnie odjechaną płytę.

8 komentarzy:

  1. spotkanie w Renomie niestety beze mnie, ale koncert to w pierwszym rzędzie!!! przynajmniej taki mam zamiar :) :) :) a przenocujesz mnie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiek, się zobaczy, ale chyba nie będzie problemu

      Usuń
  2. Jakieś 3-4 lata temu mieliśmy z Drugą Połową straszną fazę na Strachy. Przeplataliśmy jedynie Happysad i płyty tych dwóch zespołów "tłukliśmy" tygodniami. Jestem więc bardzo ciekawa nowego albumu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tego dorzucam jeszcze Hurt :) To tak moja Trójca. A płytka SNL zapowiada się smakowicie

      Usuń
  3. O! To idź i baw się świetnie także w moim imieniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ dziękuję, będę skakać za nas dwie :)

      Usuń
  4. "ten co śpiewa w Happysadzie się porzygał na wywiadzie":)) poryczałam się ze śmiechu:)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.