Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

sobota, 26 listopada 2011

20. Promocje Dobrych Książek

To już, już idą mole książkowe, już się zaczyna wielkie święto książki. Tradycyjnie, w pierwszy weekend grudnia ( 01.12- 04.12.) do Wrocławia zjadą się wydawcy i pisarze, by przez cztery dni oddawać się literackim atrakcjom. Tegoroczne Wrocławskie Promocje Dobrych Książek zainauguruje Parada Moli Książkowych. Każdy będzie się mógł dołączyć do pochodu. Jeśli więc jesteś pożeraczem słowa pisanego, nie może Cię tam zabraknąć. Parada będzie miała miejsce 1.12. Przyjdź pod pomnik Bolesława Chrobrego (to ten paskudny pomnik przy DH Renoma) i nie zapomnij ze sobą zabrać okularów w rogowych oprawkach- znaku rozpoznawczego miłośnika literatury.

Jak co roku, stoiska wydawców będą się znajdować w Muzeum Architektury. Swoją obecność potwierdziło około 98 wystawców. Ja już na samą myśl mam ciarki, już sobie stworzyłam listę książek, które muszę mieć. To niesamowita okazja, by nabyć nowości w promocyjnych cenach.

Ale najważniejsze, najpiękniejsze, najsmerfniejsze i najgryfniejsze są spotkania z autorami. Najciekawiej zapowiadają się wieczory w Salonie Angelusa. Są to spotkania z finalistami Literackiej Nagrody Europy Środkowej Angelus, o której sobie możecie poczytać trochę TUTAJ. Najbardziej cieszy mnie spotkanie z Wojciechem Tochmanem. Już kiedyś miałam przyjemność uczestniczyć w wieczorze autorskim Tochmana i jestem nim zauroczona. Cały program możecie znaleźć na stronie internetowej WPDK. A relacja- będzie, będzie.

2 komentarze:

  1. Ciekawa inicjatywa ,szkoda ,że w czwartek. Może kiedyś na coś takiego się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiedzmblog=> ja też nie bedę mogła uczestniczyć w pochodzie, bo jestem w pracy,ale WPDK trwają do niedzieli, to na coś się może załapiesz :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.