Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 27 listopada 2011

TOP 10- wymarzone prezenty ksiażkowe



U Klaudyny kolejny ranking, tym razem zdecydowałam się wziąć udział. Taki rankingowy List do Św. Mikołaja :).
 




1.  Czytnik ebooków – wiem, że dłuuuugo bym go rozpracowywała,  ale myślę, że jest to bardzo praktyczny gadżet, choć książka papierowa, jak dla mnie, jest nie zastąpiona. 






 




2. Andrzej Franaszek, Miłosz. Biografia.





3. Całą serię książek o przygodach Flavii de Luce.

 




4. Słownik Wyrazów Obcych z PWN-u




 




5. Mrożek, Lem. Listy.








6. Kolekcję zakładek do książek. Kolekcjonuję, zbieram i ciągle mi ich brakuje. A chciałaby różne różniste- i z materiału, i z papieru i metalowe i siakie i owakie, a najbardziej podoba mi się ta z kotem.










7.Notebook- taki malutki, podręczny, by mi się lepiej pisało blogowe notki.   Mam komputer stacjonarny i czasami mi już „siada” kręgosłup. A taki malutki podręczny notebook byłby bardzo wygodny.






8.  Od lat mi się marzą oryginalne półki na książki, ale dopóki nie będę miała swojego mieszkania, półka pozostanie w sferze marzeń.










9. A żeby się dobrze czytało, musi być wygodnie.






 






10. I oczywiście trzeba zadbać o odpowiednie oświetlenie.


16 komentarzy:

  1. Z chęcią dostałabym 1,3 i 8;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrożek z Lemem podani na fotelu bujanym. Poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolmanka=> to krowa jest :) bo ja z krowami też wszystko zbieram :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krowa znakomita :D
    Ebook akurat nie jest taki trudny do rozpracowania. Kwestia kilku chwil.
    A Mrożek z Lemem też mi się marzy...

    OdpowiedzUsuń
  5. 3,6,8 i 9 poproszę ;-D A wiesz Mag, że jak kiedyś napisałam list do św. Mikołaja i wysłałam do Laponii (nie pamiętam skąd miałam adres), po czym dostałam do "mikołaja" odpowiedź po angielsku, na papierze ozdobnym. Ale nie wiem czy się jeszcze ten list gdzieś zachował.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ada=> fajoska ta zakładka z kotem, nie? Wyszperałam jeszcze inne, ale już nie chciałam wrzucać więcej zdjęć. A wiesz,że ja też pisałam taki list do Laponii, ale mi nie odpisał Mikołaj :( Miałaś szczęście, albo byłaś grzeczniejsza ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ta kocia zakładka zajebista :-)
    Nie wiem czy miałam szczęście w kwestii Mikołaja, może Twój list w ogóle do niego nie dotarł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, mnie ze słowników bardzo interesuje etymologiczny - może sobie wreszcie kiedyś sprawię...

    Na fotelu takim raczej bym nie wyrobiła - musiałaby to być bujana kanapa. A żeby można ją było u mnie wstawić, od razu potrzebuję większego mieszkania :))

    Kocia zakładka boska, strasznie mi się podoba! A krowa za to rozbraja na kawałki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie mogłoby być prawie to samo, półki nawet zwykłe, a zamiast Flawii np. Jeżycjadę.
    Kocie zakładki - super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Futbolowa=> ale mieszkanie też mieści się w tym rankingu :) No przecież,żeby czytać, musisz mieć odpowiednie miejsce, a jak ma to być kanapa, za którą idzie większe lokum...pisz list do św. Mikołaja :). A jeszcze mi się przypomniało,że ze słowników to by mi się Kopaliński przydał, ten o symbolach

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnesto=> moja przyjaciółka skompletowała sobie całą Jeżycjadę za grosze na allegro

    OdpowiedzUsuń
  12. no patrz, zmylił mnie ten różowy kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W żadnej liście ksiązkowych zakupów nie widziałąm jeszcze Słownika wyrazów obcych :) Szacuneczek. Ja mam własny egzemplarz podarowany przez przyszywaną ciocię i przyznam, że często do niego sięgam i naprawdę się przydaje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aneta=> uwielbiam ten słownik,a ponieważ mam wydanie z lat 80-tych, marzy mi się bardziej współczesna wersja :) W ogóle lubię słowniki, jeszcze etymologiczny by mi się przydał i wyrazów bliskoznacznych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super ta półka na książki, szukam czegoś oryginalnego do sypialni hmm to jest fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.