Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

środa, 20 lipca 2011

SNL-Jarocin 2011 cz. II

Dwa kolejne utwory Strachów z Jarocina. "Na pogrzeb Króla" to kawałek, który Strachy grają bardzo rzadko na koncertach, zespół wykonuje go tylko w wyjątkowych momentach. Odkąd chodzę na koncerty Strachów, udało mi się wysłuchać tego utworu na żywo dwa razy. Dla mnie to czysta mistyka. Wprawdzie obraz nie jest najlepszej jakości, ale liczy się dźwięk:
Druga piosenka to "Radio Damacija". Zwróćcie uwagę na to, że w pewnym momencie te kilka tysięcy ludzi z publiczności nagle siadają. Taki "sitting" rozpoczęli fani w Katowicach, ale siadało się na "Cafe Sztok", by oddać klimat kawiarni. Nie rozumiem za bardzo dlaczego w Jarocinie wszyscy siedli na "Radiu...",ale mniejsza o to-robi wrażenie, co?
c.d.n.

P.S. Dostałam nominację od Anety z Filoetowej Biblioteczki, dra Kohoutka i Papryczki do nowej zabawy blogowej One Lovely Blog Award. Bardzo Wam kochani dziękuję, ale, jak już pisałam u Was w komentarzach, tym razem nie podejmę wyzwania. Wytypowanie 16 blogów, które lubię byłoby dla mnie męką, bo ja wszystkie blogi, które czytam lubię i miałabym wyrzuty, gdybym kogoś nie ujęła.

3 komentarze:

  1. Strachy na lachy = uwielbiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cassiel=> ja też, ja też , ja też :) dlatego jadę do Cieszanowa, pal licho,że to 500 km ,ale festiwal zapowiada się zaje...fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ech żal że nie można było w tym uczestniczyć

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.