Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

czwartek, 5 maja 2011

Pomysł

No to Edziu pogłówkował i z niedosytu Strachowych emocji koncertowych wymyślił rzecz następującą. Otóż należy zawsze próbować łączyć ze sobą rzeczy pożyteczne z przyjemnymi. Tak? Tak. No to właśnie taki mam zamiar. Leczę się w Katowicach w klinice okulistycznej. Mam jakąś dziwną wadę, której nazwy nie potrafię powtórzyć, ale fakt jest taki, że nie ma jeszcze sposobu,żeby zastopować całkowicie proces pogłębiania się mio=ojej krótkowzroczności. Można go jedynie spowalniać. Jednak okulistyka idzie cały czas do przodu, więc nadzieja zawsze jest. Moi kochani Rodzice zaproponowali mi jednak, żebym poddała się operacji laserowej korekty wzroku. Dla mnie to trochę mija się z celem, bo okulistka powiedziała, że skorygują wprawdzie wadę do zera dioptrii, ale po pół roku znowu będę musiała nosić okulary, bo wada i tak będzie się pogłębiać. No, ale w sumie lepiej mieć 5 dioptrii niż dziewięć. Tylko teraz czekają mnie badania, które mają stwierdzić, czy w ogóle nadaję się do takiego zabiegu. I tak sobie wymyśliłam, że skoro 20.05. w Katowicach są Juwenalia, na których grają Strachy Na Lachy, to w sumie czemu nie zapisać się wtedy na badania? I tak właśnie mama zamiar zrobić. Czasami przeraża mnie moja genialność ;).

6 komentarzy:

  1. Bardzo rozsądnie - gratuluję pomysłu!
    Ja na koncerty wprawdzie nie chodzę, ale staram się przy okazji konferencji naukowych, np. w Warszawie, chodzić do teatru. Specjalnie bym nie pojechał (bo koszty i czas), ale przy okazji - owszem.

    Życzę pomyślnego przebiegu leczenia. Dla czytelniczki oczy są najważniejsze :)

    Pozdrawiam,
    Jarek Klebaniuk

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo witam serdecznie Panie Jarku-dla każdego coś miłego- jedni na koncerty, inni do teatru,ale też muszę się wybrać, bo już mam duże zaległości :( Drogie bilety. Pozdrowienia dla brata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialność czasami jest przekleństwem...zdrowia życzę...

    OdpowiedzUsuń
  4. heheh, takie olśniewające przekleństwo to ja lubię :) Dziękuję za życzenia i pozdrawiam serdecznie i witam, witam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wiem coś o tym. Ja mam -6 dioptrii na oba oczka;/ Rezygnuje jednak póki co z operacji. Biore pod uwage, że kiedyś zajdę w ciąże i przy porodzie zawsze wada leci w dół;(

    OdpowiedzUsuń
  6. kolmanko=> mi i tak leci wzrok, więc niech już lekarz decyduje, czy robić teraz zabieg, czy się wstrzymać. -6 dioptrii, dużo, dużo, współczuję

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.