Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

czwartek, 19 maja 2011

Konkurs z wykop książkę, popij kawą

I drugi konkurs na szybko :-)
Oto zasady:
 1. Aby wziąć udział w konkursie, musisz być obserwatorem naszego bloga  www.wykopksiazke.blox.pl, www.wykopksiazke.blogspot.com

2. By wziąć udział w losowaniu książki, musisz dodać na swoim blogu tę notatkę, po czym na naszym blogu
www.wykopksiazke.blox.pl lub www.wykopksiazke.blogspot.com dodać komentarz: DODAŁEM/DODAŁAM!
3. Konkurs trwa od dnia pojawienia się tej notki, do końca maja - do niedzieli, 29. maja, godziny 23.59 .
4. Wśród Waszych wpisów wylosujemy zwycięzcę.
5. Nagrodą jest książka M.V.Llosy "Zeszyty don Rigoberta". Nagrodzona osoba poproszona zostanie o podanie adresu w wiadomości mailowej (mail tylko do naszej wiadomości).
6. Wzięcie udziału w konkursie oznacza akceptację regulaminu.
 Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie!

4 komentarze:

  1. Skorzystałabym... ale mam na półce.
    p.s cieszę się, że kociak wrócił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Virginio- ja właśnie nie mam, mam tylko "Pochwałę macochy"

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykop książkę-a witam, witam, proszę się rozgościć :)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.