Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

środa, 8 grudnia 2010

Dialogi pokojowe 1

Jadzia: Edziuu, a rzuć długopis, bo mi się nie chce odwracać.
Ja: A jaki?
Jadzia: Może być piszący.
Ja: (rzucam długopis)
Jadzia: Och, dziękuję ci dobra kobieto, niech ci Bóg w mężu wynagrodzi.
Ja: Ach, w mężu, w mężu, a dziękuję.
Jadzia: I żeby przystojny był.
Ja: Przystojny, tak, tak.
Jadzia: Niezdradzający.
Ja: Niezdradzający, tak, tak.
Jadzia: Bogaty.
Ja: Bogaty, tak, tak.
Jadzia: Bardzo bogaty, żeby i mnie utrzymał.
...

4 komentarze:

  1. O matko! Ale się uśmiałam ;D Wasze dialogi nadają się do kabaretu ;D
    Ale i tak nic nie przebije dzisiejszego tekstu mojej koleżanki, który brzmi "chujnia z patatajnią" xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza rozmówka :) i patatajnia też ;)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.