Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

sobota, 30 października 2010

Kawa po irlandzku

Carrantuohill to najwyższy szczyt w Irlandii. Na górę nie prowadzi żaden szlak, ale trasa jest podobno niezbyt trudna i każdy niedoświadczony górołaz bez problemu się tam wdrapie. A na szczycie znajduje się 5-metrowy krzyż. Ale Carrantuohill to również polski zespół muzyczny grający irlandzką muzykę. Przypadek tego zespołu to pewne kuriozum, w Polsce nie są aż tak popularni, za to na świecie osiągnęli wiele muzycznych sukcesów. Grupa istnieje od 1987 roku, a tworzy ją siedmiu niesamowicie sympatycznych facetów. Na koncertach potrafią stworzyć wyczarować celtycką atmosferę, jest zielono, skocznie, dowcipnie i bardzo kameralnie. Tak właśnie było w czwartek. Założyłam swój ulubiony zielono-elfi kubraczek z kapturkiem do pasa i poleciałam na koncert. A się dziecko wyskakało! Zadyszka pięciominutowa po każdym utworze, ale cóż- starość nie radość, a skakanie to jest jednak to co Edziu najbardziej na koncertach lubi. Tak więc, jedna nóżka, hoop, druga nóżka hoop, obrocik, rączka w górę, bioderko w bok- hooop. I jedna nauka pokoncertowa- nie zakładać długiego sznura korali, bo się można udusić. 

4 komentarze:

  1. Buhaha, Twój opis mnie rozbawił :)
    A muzyka fajna :)
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam, szczególnie ten utwór z Jopek. W ogóle wszystko zreszta. Nie moze być inaczej, skoro mieszkam w Irlandii. Szalenie klimatyczni są i prawdziwi

    OdpowiedzUsuń
  3. kasia, wiesz, mnie zawsze ciekawiło to, jak Ci Irlandczycy mogą tworzyć tak pozytywną muzykę, skoro miejszkają w kraju, w którym tak mało słońca jest, a wiadomo,że światło do życia potrzebne :) Też uwielbiam ten utwór z Jopek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mag, nie wiem, też mnie to zastanawia. Powiem wiecej, oni mają niespotykane poczucie humoru. Każdy. Są na luzie jak żaden inny naród, bo Hiszpanie na przyklad sa na luzie, ale gadaja o seksie i o babach wiaz, a ci maja tyle fajnych quotów

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.