Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 9 sierpnia 2015

Sałatka z jarmużu



To jest przepis, który zrodził się samoistnie w mojej głowie, więc z góry ostrzegam, że będzie hardcorowo.
Chipsy z jarmużu były przepyszne (przepis TUTAJ),
a teraz czas na jarmuż w wersji świeżej, samo zdróweczko.

Co potrzebujemy:

pół opakowania jarmużu
4 pomidory śliwkowe (mogą być tez zwykłe)
1 ogórek zielony dłuuugi
kiełki takie jakie lubicie, ja dałam podprażone kiełki soi, ciecierzycy i fasoli
1 opakowanie kulek mozarella
4 kiwi
oregano

sos:
1 łyżeczka musztardy sarepskiej
1 opakowanie jogurtu naturalnego
2 łyżeczki miodu

Sposób przygotowania:

1. Jarmuż wsypujemy do miski.
2. Pomidorki sparzamy i obieramy ze skórek, kroimy w kostkę.
3. Ogórka obieramy ze skórki i kroimy w półksiężyce.
4. Kiełki podprażamy na patelni.
5. Kiwi obieramy ze skórek i kroimy w kostkę.
6. Wszystko ze sobą łączymy i dodajemy mozarellę.
7. Doprawiamy oregano i sosem.
8. Spożywamy, dokładnie przeżuwając, bo jarmuż jest trochę twardawy (następnym razem chyba go zblanuszję).

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.