Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

poniedziałek, 4 listopada 2013

Zaproszenie do DKK





Dyskusyjny Klub Książki dla Dorosłych, który działa przy Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej  im. Tadeusza Mikulskiego (to ta biblioteka w rynku obok "Literatki") zaprasza 12.11.2013 roku do Czytelni o godzinie 18:30 na spotkanie wokół książki Izabeli Meyzy i Witolda Szabłowskiego „Nasz mały PRL. Pół roku w M-3 z trwałą, wąsami i maluchem”. Wstęp wolny.

6 komentarzy:

  1. Chętnie wybrałabym się na to spotkanie, ale niestety, Warszawa i Wrocław to nieco oddalone od siebie miasta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie w Krakowie :)
    świetna książka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Was na pewno też działają DKK, może też są ciekawe dyskusje :)

      Usuń
  3. Koniecznie napisz później, jak udała się dyskusja - pomyślałam, że książka nadałaby się i do mojego lokalnego DKK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja niestety nie zdążę na to spotkanie, ale książka jest interesująca i można na jej podstawie podjąć dużo interesujących wątków

      Usuń
  4. Wierzę Ci na słowo.;) Zaproponuję grupie i zobaczę, co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.