Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

piątek, 19 kwietnia 2013

18.Europejski Port Wrocław-program dnia pierwszego

Już dzisiaj zaczyna się europejskie święto literackie. Dziś zapraszamy do Impartu od godziny 14-stej, a będzie się działo:

14:00
KLUB FESTIWALOWY / Herta MÜLLER oraz Lech JANERKA i Ryszard KRYNICKI
Spotkanie z bohaterami wybranych wydarzeń pierwszego dnia Portu. Prowadzenie: Michał CHACIŃSKI.
15:00
LABORATORIUM LITERACKIE / SZKOŁA Z POEZJĄ
Spotkanie inaugurujące finał projektu z udziałem uczniów sześciu wrocławskich liceów: I, VII im. K.K. Baczyńskiego, VIII im. B. Krzywoustego, IX im. J. Słowackiego, XV im. mjr. P. Wysockiego i XVII im. A. Osieckiej, oraz jurorów projektu: Karola MALISZEWSKIEGO, Kamili PAWLUŚ i Moniki STOPCZYK. Literacki turniej szkół biorących udział w konkursie.
16:30
NOWE SYTUACJE / Filip WYSZYŃSKI, Marta PODGÓRNIK i Bohdan ZADURA
Czytania z książek: Filipa WYSZYŃSKIEGO Skaleczenie chłopca, Marty PODGÓRNIK Nic o mnie nie wiesz oraz Bohdana ZADURY Zmartwychwstanie ptaszka. Prowadzenie: Marcin JAWORSKI. Muzyka: Igor BOXX.
18:00
JĘZYKI OBCE / Herta MÜLLER
Czytanie z książki Herty MÜLLER Kolaże z udziałem gościa specjalnego Portu z Niemiec i autora przekładów Leszka SZARUGI. Prowadzenie: Andrzej KOPACKI. Muzyka: Igor BOXX.
19:30
43 / Bogusław KIERC i Ryszard KRYNICKI
Czytania z książek: Bogusława KIERCA Manatki i Ryszarda KRYNICKIEGO Przekreślony początek. Prowadzenie: Stanisław BEREŚ. Muzyka: Igor BOXX.
21:00
PIOSENKI NA PAPIERZE / Lech JANERKA
Koncert z okazji wydania książki Lecha JANERKI Śpij Aniele mój / Bez kolacji.
22:30
SALON POLITYKI / PIESZCZOCHY I WYKLUCZENI, CZYLI O (NIE)SPRAWIEDLIWOŚCI W ŻYCIU LITERACKIM
Debata z udziałem autorów książek z serii „Szkice”: Joanny MUELLER Stratygrafie, Karola MALISZEWSKIEGO Po debiucie i Piotra ŚLIWIŃSKIEGO Horror poeticus. Prowadzenie: Justyna SOBOLEWSKA.


2 komentarze:

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.