Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

środa, 17 listopada 2010

Trójkowe Mateusze

Zaciskałam kciuki za moje Strachy kochane i warto było, waaarto :) Wygrali, dostali dzisiaj Mateusza - Nagrodę Muzyczną Programu 3 im. Mateusza Święcickiego. Jest to nagroda przyznawana za osiągnięcia w dziedzinie twórczości, wykonawstwa lub popularyzacji polskiej muzyki rozrywkowej i jazzowej. W tym roku nominowani byli, oprócz Strachów, L.U.C., Baaba, Indigo Tree, Marcin Masecki, Off Festival i Pustki. Za całokształt twórczości wyróżnienie dostał zespół RAZ DWA TRZY, co też cieszy me serce. Szkoda tylko, że transmisja na żywo, która miała być emitowana na stronie Trójki zakończyła się totalną klapą i po głowie chodzi mi tylko jedno zdanie z polskiej komedii wszechczasów: „Ciemność widzę!”.
A dodam jeszcze, że statuetkę Mateusza Straszki otrzymały za „Dodekafonię”, za którą niedawno otrzymali platynę! :) Tak mało człowiekowi do szczęścia potrzebne:) Tralalalalala!

Galę poprowadzili Agnieszka Szydłowska i Wojciech Mann.

Agnieszka Szydłowska: Panie Wojtku, Grabaż sprawdził na Wikipedii Akademię Muzyczną Trójki. Ja sprawdziłam Strachy na Lachy w Wikipedii i mam pytanie: jak się na początku nazywał zespół Strachy na Lachy?
Wojciech Mann: Inaczej.

Agnieszka Szydłowska: A w którym roku wydali pierwszą płytę?
Wojciech Mann: Nie w tym.
Uwielbiam poczucie humoru Manna. :)

1 komentarz:

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.