Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

poniedziałek, 15 listopada 2010

Chce mi się spać

Siedziałam dzisiaj jak na szpilkach. Szef przyjechał później. A mi już zaczęły chodzić po głowie myśli: a może jednak nie rozmawiać, a może to zostawić? Ale, nie! Albo dzisiaj albo nigdy. I poszłam. Usiadłam. Wyrzuciłam z siebie wszystko. Czekam na decyzję. Pierwszy krok zrobiłam, choć cały dzień jestem na melisie. Zmęczona jestem już tym wszystkim. Ciągle chodzą mi po głowie słowa piosenki „Radio Dalmacija” – zgasiłam światło już, bardzo chce mi się spać.

4 komentarze:

  1. Zatem dobranoc. Melisa jest zdrowa, ale stresy nie, więc trzymam kciuki za luz psychiczny.
    Dobrej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Virginio, ja też za Ciebie trzymam kciuki, bo pewnie też masz stresy przez pracę . Ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno pierwszy krok jest najtrudniejszy, ale i najważniejszy. Cieszę się, że już za Tobą.

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.