Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 7 września 2014

Finałowa siódemka Nike



Znamy już finałową siódemkę Literackiej Nagrody Nike:
1. Ignacy Karpowicz, Ości, Wydawnictwo Literackie
2. Jerzy Pilch, Wiele demonów, Wielka Litera
3. Brygida Helbig, Niebko, W.A.B.
4. Marcin Świetlicki, Jeden, EMG
5. Patrycja Pustkowiak, Nocne zwierzęta, W.A.B.
6. Karol Modzelewski, Zajedźmy kobyłę historii. Wyznania poobijanego jeźdzca,Iskry
7. Szymon Słomczyński, Nadziedża,Biuro Literackie


Odpadł Szczerek i Rejmer, za których trzymałabym kciuki, ale ostał się mój ukochany Karpowicz, więc 5 października będę mu mocno kibicować.

5 komentarzy:

  1. Z siódemki czytałam li i jedynie Pilcha, zatem jemu powinnam kibicować, ale czuję, że to mocny zestaw. Lubię i Świetlickiego. Karpowicz może w przyszłym roku za 'Sońkę". Intuicja mi podpowiada "Niebko" - chciałam przeczytać, jakby wygrało, to tym bardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mag, przestawiły Ci się literki w tytule, dopiero teraz zauważyłam, wczoraj przeczytałam "globalnie" ;-)
      Agnesto

      Usuń
    2. Dzięki, już poprawiłam literówki :)
      Ja "Niebko" też muszę przeczytać, Pilcha nie czytałam, choć miałam w łapkach, ale nie zdążyłam, Karpowicza ukochuję za wszystko oprócz "Niehalo" i trzymam za niego kciuki, Świetlickiego też lubię. zobaczymy jaką decyzję podejmie jury, ale w sumie wątpię, że wygra Karpowicz, też raczej mam przeczucie, że nagrodę zdobędzie Helbig

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee, tam, nie sposób czytać wszystkiego i ciężko wyczuć co będzie nominowane, zawsze zresztą można nadrobić zaległości :)

      Usuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.