Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 21 marca 2021

Zmiany, zmiany!

 Znowu przyszło nowe. Otóż po pięciu miesiącach szukania pracy, trafiłam na staż do Urzędu Miasta. Oczywiście, jak to w naszym pięknym kraju bywa, stażystów traktuje się jak tanią siłę roboczą i zapierniczaj tu człowieku osiem godzin, a po miesiącu na koncie efekt tego zobaczysz taki, że nic tylko pod ścianę płaczu się udać.

Ja jednak podchodzę do tego tak- lepiej mieć troszkę, niż nic. Poza tym zawsze nauczę się czegoś nowego, co dla mnie po trzech latach siedzenia w domu jest fascynującą przygodą intelektualną:). Na szczęście szefostwo doceniło moje doświadczenie zawodowe i nie muszę nikomu robić kawy i układać dokumentów. Nie, normalnie pracuję. I to też wiąże się z tym, że niestety, ale na razie nie mam siły na czytanie, a tym bardziej na pisanie. Muszę na nowo ogarnąć się czasowo, przywyknąć do wczesnego wstawania i wtedy mam nadzieję wszystko wróci do normalności.

Bloga nie zawieszam, ale pewnie będę rzadziej tu bywać i mam nadzieję, że też tu od czasu do czasu zajrzycie.

A dziś pierwszy dzień wiosny. Za oknami plucha, rano nawet padał śnieg, ale to przecież nie znaczy, że taka nam wiosenka będzie humorzasta przez czas cały. Oby jak najwięcej słońca, ciepła i zieleni, czego Wam i sobie życzę.

10 komentarzy:

  1. Powodzenia! U mnie też zmiany, ale inne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Aleś mnie teraz zaintrygowała...no weeeeźźźźź, powiedz:)

      Usuń
  2. Barwo Madziu 👏👏gratuluję i masz rację... Lepiej troszkę niż wcale 💪💪👌💗💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ale w sumie to nie wiem komu dziękuję ;)

      Usuń
  3. Najważniejsze że ktoś docenia. Liczę że staż przyniesie stałe zatrudnienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiek, też na to liczę, choć szanse marne, ale ja już tam mam swoich orędowników w Górze ;)

      Usuń
  4. Życzę zatem wytrwałości na stanowisku i znalezienia lepiej płatnej pracy. Wiem, że nawet w obecnej sytuacji to możliwe, znam kilka pocieszających przypadków.
    I niech ta wiosna rozwinie jak najszybciej skrzydła, bo u mnie raczej zimowo na Mazowszu.;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu! Fajnie Cię tu znowu widzieć :)
      U nas dzisiaj deszczowo, ale wiadomo w marcu jak w garncu :)

      Usuń
  5. Ja to już nie chcę żadnych zmian i chciałabym, żeby wszystko wróciło do normalności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o naszą wspólną rzeczywistość, to ja też już mam dość i chcę normalności. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.