Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

niedziela, 22 marca 2015

Sałatka z paluszkami

Znalazłam zakopane pod mrożonkami paluszki krabowe. A jak znalazłam, to dodałam kilka składników i wyszła z tego całkiem smaczna i zdrowa sałatka.
Co potrzebujemy:

opakowanie paluszków krabowych (albo surimi- jak zwał tak zwał)
opakowanie pomidorków daktylowych (400 g)
ser feta półtłusty
mix sałat
czerwona cebula
zielony ogórek
oliwa z oliwek o smaku bazylii
oregano
czubrica zielona

Sposób przygotowania:

Do miski wsypujemy mix sałat. Do tego dodajemy pokrojone na ćwiartki pomidorki, pokrojonego w dużą kostkę ogórka i ser feta. 
Paluszki krabowe kroimy na większe kawałki i dorzucamy do reszty składników.
Cebulę kroimy w piórka i do miski.
Polewamy wszystko oliwą i doprawiamy ziołami do smaku.
Mieszamy i wcinamy.
Smacznego :) 
 

1 komentarz:

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.