Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

piątek, 8 marca 2013

Jubileuszowe Gadki Szmatki Literatki

We wtorek dwudzieste jubileuszowe Gadki Szmatki Literatki. Nie ma co zwlekać i już należy zarezerwować sobie 12 marca na wieczór w Literatce. Wystąpią m.in.: Bogusław Bednarek, Rafał Bryndal, Maciej Kaczmarski – Konsul Honorowy Słowacji, Aleksander „Alek” Mrożek, - kompozytor, aranżer i instrumentalista, dr Grzegorz Rusek – chemik kryminalistyczny, Olga Marko – zagra na bandurze, Julia Różewicz – tłumaczka książki „Gówno się pali” i inni.
A przed Gadkami o godz. 17:00 będzie spotkanie z redaktorami "Chimery" Rafałem Bryndalem (redaktor naczelny), Andrzejem Sobolem, Juliuszem Donajskim oraz Agnieszką Wolny-Hamkało. 
Się zaprasza!

4 komentarze:

  1. jakże ja bym poszla wraz z tobą... gdybym tylko mieszkała tam znów... bo tęskno mi za Wrocławiem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę tam w końcu zawitać, bo Literatka mnie jeszcze nie widziała ;)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.