Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

piątek, 14 września 2012

Nowy domownik

Przedstawiam Wam moi drodzy Kota. Właśnie się do mnie wprowadził. Ma cztery miesiące i jest straszną przylepą. Ale jeszcze nie ma imienia. Może ktoś ma jakiś pomysł? Coś czuję, że to będzie jeden z głównych bohaterów tego bloga :) A tak bezimiennie to jakoś nie wypada. Początkowo miał się nazywać Oskar, ale chyba się nie polubił z tym imieniem, więc chodzę i myślę i wymyślić nie mogę :(. A oto ON:




36 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, ale mnie on jakoś wygląda na Bazylego. W skrócie Bazyl :) Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazyli- Kot Bazyli- ciekawe co na to Bazyl od Śmieciuszkowego bloga :)

      Usuń
  2. Eskil. Zbyt dostojny na Bazyla ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po za tym Bazyl miał na imię szczurek Asi.

      Usuń
    2. Eskil? Ja sama zapomnę jak się on nazywa jak mu tak dam na imię :)

      Usuń
    3. Może być zatem Tamlin, Dag, Kolgrim, Ulv, Ulvhedin, Ulvar, Marco, Hieke, Solve, Targenor, Kol, Tengel, Mikael, Tarieji, Mar, Marcel, Lucek, Christer, Tristan....

      Shikamaru, Kiba, Naruto, Sasuke, Kakashi, Asuma, Choji, Shikaku, Choza, Inoichi, Itachi, Deidara, Madara, Haku, Neji...

      Satoshi, Ryo, Nii, ShuU....

      Usuń
    4. Matko....skąd Ty bierzesz te imiona? Powiedzmy, że to kot tradycyjny, jakiś Lesio albo coś :)

      Usuń
    5. 1 część to z "Sagi o Ludziach Lodu".
      2 z anime "Naruto".
      A 3 to członkowie zespołu Girugamesh ^^

      To może Kajetan?

      Usuń
    6. Jak to skąd? Saga o Ludziach Lodu...

      Ale tu popieram Mag. Imię to oczywiście rzecz gustu, ale ja bym wybrała coś bardziej swojsko brzmiącego.

      Usuń
    7. Zyguś? Mundek? Maniuś? Paragon? Perełka? Edzik?

      Usuń
  3. Bazyl vel Belfegor, owszem, mój szczurasek :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Booki. Twoj kot musi miec odksiazkowe imie! Tisia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie myślę nad czymś książkowym,ale chyba nie przejdzie, bo nie jest zainteresowany książkami...ale to dobrze, lepiej, żeby nie podgryzał okładek... :) Za to łóżko mu się spodobało :) i miska :)))

      Usuń
  5. Klakier. Filemon. Behemot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe, literacko :) Klakier też za mną łaziło, ale coś mi mówi: Maurycy :)

      Usuń
    2. Książkowego powiadasz? To Behemot :)

      Usuń
    3. Lepiej nie...toż to diabeł wcielony był...lepiej nie prowokować....właśnie zażera moje kwiatki!!!!

      Usuń
    4. Przecież Behemot miał takie nienaganne maniery! Damy nie częstował wódką, tylko czystym spirytusem :)

      Usuń
  6. hmmm, łażą za mną: Maurycy, Ignaś, Czester, Czarek

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodziutki kociak :) taki do przytulenia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy Nowego blogera;-)Może Bloguś vel Boguś...Chyba że... Nils,Messi,Mundi lub Edi.Albo Kot Psot;-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. On mi na jakiegoś Świrka wygląda, ale Czaruś też z niego całkiem niezły :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna mordeczka! Kot zwykle sam "wyrabia" sobie własne imie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudo! Gratuluję i po troszę zazdroszczę ;)
    Uwielbiam wymyślać imiona dla zwierząt. Dłuższą listę mam dla panienek, ale Twojemu facecikowi tez coś podsunę. A nóż wam się spodoba :)

    Ignaś -super! Oliver (Olinek, Oli, Oliś), Indi (Indiana), Bisou ('Bizu', Bizutek - pocałunek po francusku), Rysiek, Rysiu, Antoś (Antonio :D), Zefirek, Dziu, Armani, Sasza (Saszka), Rillian, Marcyś, Marcel, Dewey ("Diłej" czytałaś "Dewey. Mały kot w wielkim mieście" albo "Dziewięć wcieleń kota Deweya"? Polecam :D), Cookie (Ciasteczko :D), Artisto (jedne z moich ulubionych), Andre, Amre (z książki Kasi Michalak) albo po prostu Mru. :D

    Pozdrawiam Ciebie i kotusia i zapraszam do siebie :)
    tulipanowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej, dziękuję. hihihih, im więcej mam propozycji tym większy problem się mi robi :)
      A na bloga zajrzę- dziękuję za zaproszenie :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Cudny jest! Kiedyś będę mieć kociaka, i nazwę go Czesio, albo Hrabal :) Tymczasem mam psy o imionach wymyślonych przez dzieci: Didi i Scooby :) Nic na siłę, przyjdzie taki dzień, że trafi się to odpowiednie słowo, które Ci się z nim skojarzy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesiu już był, ale korci mnie, by znowu tak nazwać kotka

      Usuń
  13. Ja myślę, że Czaruś jest spoko :-) tu Madzia żabka :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Toż to istny pan Kazimierz :-) Poznałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. I jak coś nabroi, będziesz mogła mu powiedzieć: "BRUNER, Ty świnio!" :) :) :)

      Usuń
    2. No to teraz mam złamaną głowę od myślenia :)

      Usuń
  16. Piękny kocurek. A może Miecio?????

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewni Mag Wam się nie przyzna ale mi się przyśniło imię dla Tego Kota! i we śnie się zgodziła, na jawie było gorzej... nie rozumiem - przecież Benzen to wymarzone imię dla kota :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie z racji tego jakie to imię Ci się przyśniło- nie przyznałam się ;) A Oskar to on był już od początku ;)

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.