Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Jestem, ale wysiadam

Mam zgęstkę. Mam totalny zanik sił witalnych. Nawet nie wiem, kiedy mi minął tydzień, weekend nie wystarczył, by złapać oddech, a kolejny tydzień zaczął się znowu od bardzo wysokiego C. I prawdopodobnie ta tonacja utrzyma się do końca tygodnia. Niech ktoś zatrzyma wreszcie świat- ja wysiadam.
I jeszcze, pozostając w temacie:


14 komentarzy:

  1. Ja myślę, że to kryzys przedurlopowy. Plus ta koszmarna pogoda (przynajmniej u mnie, nie wiem jak u Ciebie). Spać, spać, spać! Kot boski.
    Wysyłam resztką sił fluidy pomocy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pogoda nie jest zła, ale gdyby tak można dobę wydłużyć....ech to bym odpoczęła.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. No, dołączam się. Jak nie ryczę to marudzę ewentualnie wściekam się dla odmiany. Pogoda z upałów w deszczowisko wiejne przechodząca, widmo remontu nad głową i jeszcze parę rzeczy doprowadza mnie do skrajnego stanu, coś na kształt miny tego kota...
    Pozdrawiam z nadzieją na poprawę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ech...pocieszam się, ze zawsze po zgestce następuje rozprężenie. Oby tylko szybko, czego i Tobie życzę :)

      Usuń
  3. Widzę, że moje Pumisko pozowało ci do zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zabrałam ją telepatycznie jak spaliście ;P

      Usuń
  4. piekny ten kot :) zamienie go na Hiszpana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mag, skoro Robal stwierdził, że to piękny kot, to znaczy, że jest to najpiękniejszy kot świata. On nienawidzi kotów równie mocno, jak ja fizyki :)

      Usuń
    2. Dragooo, czekaj aż ja sobie koteczka sprawię- zakocha się w nim :)

      Usuń
    3. ty mi tu nie rob antyreklamy... wole psa niz kota, to prawda, ale nie nazwalbym tego nienawiscia. Powiedzialbym, ze to obopolna tolerancja zachowan przyjetych za poprawne. Czytaj: kot sie zachowuje poprawnie, spada zawsze na 4 lapy - kot sie zachowuje niepoprawnie - na ch*** mu 4 lapy jesli to jest 10 pietro?

      Usuń
    4. no jak to na ch***? Po to 4 łapy, by na nie spadać, choć czasami może nie wypalić ;)

      Usuń
    5. oczywiscie to zart z tym 10 pietrem :) wole psy, ale kotu nie zrobie krzywdy, mialem ich kilka w domu

      Usuń
    6. nie, no zajarzyłam :), a ja wolę koty, choć psy też kocham

      Usuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.