Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

piątek, 11 marca 2011

Witam po raz kolejny Panie Doktorze


Śniadanie- owsianka na otrębach owsianych posłodzona słodzikiem.
Lunch- biały ser z odtłuszczonym jogurtem naturalnym z cynamonem i słodzikiem (wersja na słodko) lub z czubricą i cebulką, ewentualnie ze szczypiorkiem (wersja na niesłodko).

Obiadek – udka z kurczaka w przyprawach, pieczone w piekarniku albo pulpety z indyczego mięsa mielonego z cebulką, gotowane w odtłuszczonym bulionie.

Podwieczorek- wędzona makrela tudzież inna ryba

Kolacja- jajecznica na cebulce, smażona na teflonie bez tłuszczu albo śledzie.

Do tego obowiązkowa dawka płynów- 3 litry dziennie co najmniej.
 Witam po raz drugi Doktorze Ducan.

6 komentarzy:

  1. A co to jest czubrica i gdzie można to kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. kasiu czubrica to taka przyprawa, ja ją kupuję w sklepie z przyprawami lub ze zdrową żywnością

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, również dukanowo pozdrawiam znad serka wiejskiego ze szczypiorem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem chyba nie z tego świata, bo wiem tylko, że to dieta i.. tyle. :D
    Ale powodzenia życzę, bo raczej się, na szczęście, nie głodzisz.
    Zapraszam w nowe miejsce moje, już na stałe.
    http://www.re-aktywacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Libraria => dzięki :)) ja pozdrawiam znad wędzonej makrelki
    Ellana => a wiesz, że ja dzisiaj zaglądałam do Ciebie, bo już dawno nic nie pisałaś i ja myślałam,że może coś u mnie z blogiem nie tak i mi nie wyświetla aktualizacji na blogach, które czytuję, a tu zmiana adresu...już aktualizuję :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, teraz mogę wreszcie mówić, co myślę o onecie. Wróciłam na stare śmieci, za to w nowy kąt. :-)
    A makrelkę sama uwielbiam i jakoś rzadko mam na nią okazję, więc zazdroszczę. :D

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.