Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

czwartek, 10 lutego 2011

Juuupiiii, wiedziałam, że wARTo!

Od 2009 roku we Wrocławiu jest przyznawana nagroda wARTo dla artystów, na których warto zwrócić uwagę. Nagroda jest przyznawana w pięciu kategoriach: muzyka, plastyka, literatura, teatr i film. Ideą wARTo jest wyróżnianie artystów niezależnie od dziedziny, formy i środowiska, w jakim tworzą, bo ważne jest to, by uhonorować ludzi kreatywnych, wolnych duchem i wyobraźnią, świadomych tego, co robią i potrafiących - dzięki wsparciu mediów lub bez ich udziału - dotrzeć do serc i umysłów publiczności. Nawet jeśli nie cieszą się popularnością gwiazdek popkultury - warto ich znać. Mnie, jak to nietrudno przewidzieć, najbardziej interesuje kategoria literacka. W tym roku do nagrody było nominowanych trzech moich znajomych. I oto, wszem i wobec ogłaszam, że nagrodę wARTo 2011 w kategorii literatura zdobył ŁUKASZ SATURCZAK za swój powieściowy debiut „Galicyjskość” !!! Nie chcę się chwalić, że miałam przeczucie, że wygra, ale jedno jest pewne- mam obiecaną kolację z laureatem. Na jego koszt. :) No i...oficjalnie gratuluję Braciszku, teraz tylko Nike i Nobel do zdobycia :)

Więcej informacji o tegorocznych laureatach znajdziecie tutaj.

7 komentarzy:

  1. Ja się przyłączam do gratulacji, mimo iż kolegi nie znam, bo byłam na zaocznym DiKS'ie ;-)

    Ps. A czy z wierszem też można startować w konkursie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ada, to nie jest konkurs, trzeba mieć publikację książkowa, jakiś debiut, to jest warunkiem nominacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Łukasza - lekturę weżmę ze sobą na wyjzad do sanatorium - złagodzi mi tęsknotę za Przemyślem - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Malineczk074=>miłej lektury życzę i szybkiego powrotu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, muszę przeczytać. Remek Grzela

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo!!! A teraz cała na przód!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla brata :)! Jest co uczcić :).

    OdpowiedzUsuń

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.