Teksty umieszczane na tym blogu, są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w innych miejscach, tylko za zgodą autorki

wtorek, 4 listopada 2014

Napiszmy razem pamietnik wrocławski!

Co za świetny projekt! Fundacja na rzecz Kultury i Edukacji im. Tymoteusza Karpowicza zaprasza wszystkich do stworzenia zbiorowego pamiętnika mieszkańców Wrocławia. W zasadzie nie musicie mieszkać we Wrocławiu, może tu studiowaliście, może przebywaliście na wakacjach albo przyjeżdżaliście na wycieczki klasowe - nie ważne, bierzcie formularz i w maksymalnie 200 znakach uzupełnijcie zdanie "Pamiętam, że...". Więcej informacji o tym rewelacyjnym wydarzeniu literackim oraz odpowiedni formularz znajdziecie TUTAJ.
Ja już dorzuciłam swoje trzy grosze :).

2 komentarze:

To miejsce na wyrażenie Twojej opinii. Ja się podpisałam pod swoim tekstem, więc Ty też nie bądź anonimowy. Anonimowe komentarze będą usuwane.